Últims dies per participar del projecte “Diners al carrer. Activem el retorn social”

L’Assemblea Local de la CUP de Tarragona fa una última crida a participar de “Diners al carrer. Activem el retorn social”, una iniciativa de retorn social a través del qual la formació anticapitalista finançarà dos projectes socials d'entitats de la ciutat de Tarragona.

Les cupaires recorden que demà, 4 de novembre, és l’últim dia per presentar els projectes i que les entitats en poden trobar les bases aquí. L’objectiu és donar suport i promoure el desenvolupament d’iniciatives i projectes que, amb voluntat de transformació social a la ciutat o l’entorn més proper, “fomentin la participació, l’apoderament i la xarxa entre comunitats i persones”.

A més, divendres dia 5 de novembre tindrà lloc un acte públic a les 19h a l’Antiga Audiència on es presentaran els projectes escollits i que aquests “participaran en el procés participatiu que es farà a través del web de la CUP de Tarragona entre el 6 i el 17 de novembre” i, finalment, els ajuts de 500€ cadascun seran concedits als projectes més votats.

Assemblea Local de la CUP de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 3 de novembre de 2021