Notícies de Tarragona

La CUP va empaperar el rètol que anuncia l’obra municipal a la plaça d’Amèrica Sant Pere i Sant Pau, valorada en 582.104,82 €, i que no s’ha dut a terme.

Des de la CUP de Tarragona volem fer públic el nostre posicionament al voltant de dos temes que s’estan donant dins de la nostra ciutat, evidentment relacionats però no necessàriament enfrontats tal com en alguns moments ens són presentats per alguns mitjans de premsa i, sobretot, des de l’Equip de Govern de la ciutat.

La CUP de Tarragona mostra el seu suport total al referèndum d’autodeterminació que tindrà lloc el proper 1 d’octubre i que avui ha fet públic, en la seva forma i pregunta, el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont: «Voleu que Catalunya sigui un estat independent en forma de república?»

La CUP defensarà una moció de millora per al servei de taxi a Tarragona. Els anticapitalistes proposen lluitar contra l’intrusisme en el sector i facilitar l’accés als usuaris mitjançant trajectes més curts, la creació de microparades i l’escurçament consegüent del cost final per als passatgers.

El passat dilluns 29 de maig, el ple de l'Ajuntament de Tarragona va aprovar una moció instant la Generalitat a dur a terme un pla de xoc pel CAP de La Granja/Torreforta, després que els veïns i veïnes d'aquests barris denunciessin les llargues llistes d'espera.

Els grups municipals d’ICV-EUiA i de la CUP treballen perquè al proper Consell Plenari de l’Ajuntament de Tarragona s’aprovi una proposta de declaració institucional a l’Ajuntament de Tarragona en suport al poble rifeny, que protesta per reclamar inversions públiques.

Pàgines