Les CUP del Camp es reuneixen el 12-O a Creixell per realitzar una assemblea territorial plenària

Les CUP del Camp, com ja ho han anat comunicant les diferents assemblees locals, no celebraran el festiu d’aquesta setmana ja que consideren que no tenen res a celebrar. Als municipis on la CUP hi té l'alcaldia, als Guiamets i a la Vilella Alta, els ajuntaments romandran oberts i allà on no governen, davant la impossibilitat de l'administració de poder treballar ja que no s'obren els ajuntaments, les regidores i militants de cada municipi podran participar de l'assemblea.

L’Assemblea Territorial del Camp, formada per les CUP de les comarques de l’Alt Camp, el Baix Camp, el Baix Gaià, la Conca de Barberà, el Priorat i el Tarragonès, ja es reuneix mensualment per tractar els afers del territori des d’una perspectiva més global.

Tanmateix, demà dimecres l’assemblea servirà per aprofundir en la tasca i l’estratègia a dur a terme en institucions com la Diputació, els Consells Comarcals o aquells municipis on tenen l’alcaldia.

La trobada és oberta a totes les militants de la formació política que hi assisteixen a títol individual de manera que la trobada serà també, segons els cupaires, una oportunitat excel·lent per teixir les relacions humanes que, al cap i a la fi, són allò que cal cuidar per poder capgirar les coses.

Al final de la jornada la recent consolidada CUP de Creixell organitzarà un dinar popular, després del qual totes les CUP es mobilitzaran a Torredembarra, a les 18h a la Plaça de la Vila, per assistir a la concentració de rebuig a l’agressió feixista patida pel regidor de la CUP de Torredembarra i el seu company el passat 9 d’octubre a la ciutat de València.

Candidatura d'Unitat Popular (CUP) del Camp

11 d'octubre de 2016