La mà de Fomento, un acte per posar llums i taquígrafs a l’entramat del contracte de la brossa

L’acte comptarà amb la projecció del documental “Els residus del Mercuri” i un col·loqui sobre el contracte de la brossa a Sabadell, Reus i Tarragona

L’Assemblea Local de la CUP de Tarragona organitza l’acte “La mà de Fomento” demà, 25 d’abril, a les 18:30h al Centre Cultural Antic Ajuntament. L’esdeveniment pretén posar sobre la taula l’entramat del contracte de la brossa a Sabadell, Reus i Tarragona.

L’acte comptarà amb la projecció del documental “Els residus del Mercuri”, un audiovisual que se centra en la l peça 28 de la macrocausa, que investiga la presumpta concessió indeguda del contracte al servei de neteja viària i recollida de residus Smatsa per part de l’exalcalde de Sabadell, Manuel Bustos. Després de la projecció del documentat, de poc més d’una hora de durada, tindrà lloc un col·loqui dirigit per en Jordi Martí, l’exregidor de la CUP de Tarragona, amb la participació de la Mar Vilà i l’Àlex Verdejo, realitzadors del documental, i en Joan Ribas, de la CUP de Reus.

Les cupaires presenten l’acte la mateixa setmana que passa pel Ple municipal l’inici de la licitació del nou contracte de la brossa; un contracte que, en paraules d’Eva Miguel, “dona passes importants per generar l’estructura necessària per plantejar una internalització del servei”.

Assemblea Local de la CUP de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 24 d’abril de 2023