La CUP sí que respon a les preguntes del Moutímetre

Malgrat no rebre invitació de l'associació Mou-te per Tarragona, la CUP, a diferència de l'actual equip de govern, ha volgut respondre a les preguntes formulades en l'anomenat 'Moutímetre'. Consideren que és essencial de cara a teixir una ciutat plenament participativa atendre degudament a totes i cadascuna de les entitats, així com a tots els ciutadans i ciutadanes. Les respostes, d'una Candidatura gens sospitosa de seguir la seva línia, són amb conceptes imprescindibles al programa electoral i que corresponen a les solucions reals al debat permanent que s'ha instaurat a la ciutat des de fa poc temps.

1- Tornarem a cometre l'error de posar una estació al mig del no-res? És partidari de posar una estació de l'AVE ben comunicada al centre de la ciutat?

TramCamp i tren de rodalies.

2- Què farà per aprimar l’administració i aconseguir un Ajuntament més eficient?

Democràcia directa (pressupostos participatius, publicació de les despeses, sous dels regidors i càrrecs de confiança...).

3- Les coses pel seu nom: Universitat de Tarragona i Aeroport de Tarragona, no li sembla?

Universitat Pública i Aeroport públic.

4- Hem de seguir reivindicant el que és obvi: la Capitalitat?

Una ciutat viva, que sigui referent cultural, lingüístic, turístic... dels Països Catalans.

5- Volem l'A-27 i la volem ja! Com ho fem per què no ens prenguin més el pèl?

L'AP-7 gratuïta ja!

6- Ara no hi ha diners per sanitat, i els nostres hospitals, què?

Us convidem a la manifestació del dia 12 a les 19h a la Plaça Imperial Tàrraco. Contra les retallades socials.