La CUP presenta la llista i l’ordre per les eleccions

La CUP de Tarragona ha presentat la llista i l’ordre dels 35 noms amb els que concorrerà a les eleccions municipals on només un terç són membres de la CUP i la totalitat de la llista està conformada per membres de diferents moviments , lluites o del teixit associatiu de la  ciutat.

La CUP de Tarragona ha fet públic  l’ordre de les 35 persones (27 més 8 suplents)  que integren la llista per a les eleccions municipals del proper mes de maig. De les 35 persones que van a la llista, només 13 són membres o col·laboradors pròpiament de l’assemblea local de la CUP. Tant aquests tretze, com la resta de membres de la llista però,  se´ls pot associar a més d’un moviment o lluita i/o vinculats al teixit social de la ciutat.

Amb aquesta configuració, la candidatura independentista ha intentant que la llista fos representativa de les diferents sensibilitats i lluites de la ciutat així doncs, en destaquen:  representants de les lluites per la defensa de la sanitat pública ja sigui en el Grup de Treball en Defensa de la Sanitat o en altres espais com la Conchi de Tera, la Laia Estrada o el Teo Mayayo. Membres de Brot Bord o de Cau de Llunes que treballen en clau de gènere i per l’alliberament sexual com  el Dani Terraza, l’ Eli Sànchez, l’ Helena Torrell o la Mireia Ros.  Defensors de l’ensenyament públic  com el Jordi Martí i la Núria Bota; del món acadèmic com  l’Aitana de la Varga, el Víctor Merino o la Mar Joanpere i ja del camp social l’ Eva Guerrero o l’Ana Solé i en l’àmbit estudiantil, dins el Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC),  la Sara Masalies.

Ja en l’àmbit de la cultura podem trobar membres de l’escena musical de Tarragona com el Miquel Prats i el Xavier del Amo (Pska); en clau més associativa  l’ Amanda Casas,  l’Enric Guim, o l’ Olga Peña; de les arts escèniques el Xavier Salsench, la Mercè Sardà o el Joan Manel Burillo i de la premsa o l’editorial alternativa el Pau Francesch o l’ Eduard Laguens. També hi ha representació de l’ Esquerra Independentista com el Marc Ferré, el Santi Fortuny, l’Arnau Figueras o l’Albert Miró; membres del Casal Popular Sageta de Foc com l’Alba Torres o la Roser Calaf.  Defensors de la llengua catalana, com l’ Albert Ventura o el Francesc Mínguez i per últim, vinculats a les lluites sindicals com el Jaume López o el Jaime Rodríguez.