La CUP posa en dubte el canvi de gestió del Patronat de Turisme

Davant de les notícies que afirmen que el Patronat de Turisme de Tarragona cessarà el gerent de l’ens públic, la CUP de Tarragona ha manifestat que per prendre aquesta decisió no s’ha tingut en compte ningú dels membres que formen part habitualment del Patronat, ni regidors ni del gremi.

Els anticapitalistes confien que, en cas de mala gestió, l’equip de Govern prengui les mesures adients, tot i que, fins ara, mai ningú no n’ha posat en dubte la praxi administrativa de l’actual gerent, fet que inclou també els membres del tripartit tarragoní: PSOE, PP, Unió.

Alhora, des de la Candidatura s’afirma que “tot sembla indicar que aquesta sortida de la gerència, fonamentada en aquesta pressumpta gestió inadequada, s’encamina a donar per finalitzat el model de turisme familiar que fins a data d’avui s’ha desplegat a Tarragona, basat en sol i platja, però també amb un pes important de l’eix cultural com a nucli central”. Segons les fonts de la formació independentista “Aquesta decisió implicaria que el nou pla turístic s’enfoqués al que s’anomena turisme esportiu d’alt nivell”. En conseqüència, això equivaldria a desmantellar el model actual, plenament consolidat i de consens dintre del sector hoteler, i que només s’explica pels interessos partidistes del Partit Popular, que tot sembla indicar que nomenaria una persona propera afí als seus interessos, lluny de fer una proposta que només tingués l’afany de millora del Patronat.

Tarragona, Països Catalans, 27 de setembre de 2016