La CUP parla sobre cohesió social per elaborar el programa electoral amb les entitats

Cohesió social ha estat el tema de la segona jornada del procés participatiu per a l'elaboració del programa electoral de la CUP. Després de la primera, la qual ja van qualificar com a èxit, els ciutadans s'hi han tornat a sumar per tal d'aportar propostes que millorin les polítiques en matèria de cohesió social a la ciutat. Avui a partir de les 11, doncs, representants d'entitats i diversos ciutadans a títol individual han participat en l'elaboració del programa electoral de la CUP.

Avui a les 11 del matí ha tingut lloc la segona jornada participativa per a l'elaboració del programa electoral de la CUP, al seu local del costat de l'Ajuntament, al carrer Sant Domènec. La primera trobada, fa dues setmanes, va comptar amb la presència de desenes de tarragonins que van dir-hi la seva sobre model energètic i territorial, unes propostes que entren directament al programa de la Candidatura per a aquestes eleccions municipals de maig.

La cita, que ha tractat sobre cohesió social, ha comptat amb la presència de representants de diverses entitats com ara Cau de Llunes, H2O, Plataforma Aturem els Abusos de la Guàrdia Urbana i la Federació d'Associacions de Veïns Segle 21, així com experts en acció social i en polítiques que afavoreixin la cohesió de tots els ciutadans. Així doncs, s'hi ha parlat d'immigració, de gènere, de policia, de barris i d'un llarg etcètera mitjançant unes propostes que des de la CUP han garantit que seran presents no tan sols en el programa sinó en les línies d'actuació de la Candidatura a partir del 22 de maig des de l'Ajuntament i al carrer.

D'altra banda, recorden que tot i no haver pogut vindre a aquestes trobades hi ha altres canals de participació, com ara el blog on hi recolliran totes les propostes fetes des de la societat (construimtarragona.blogspot.com), el correu ([email protected]) o les assemblees de cada dijous en què tothom hi és convidat.