La CUP impulsa un grup de treball en defensa de la sanitat pública a Tarragona

En el marc de la campanya EXpedient ICS, avui dilluns 13 de maig, s’ha convocat una assemblea oberta en la que hi han participat més de quaranta persones.

Delegats/des de CATAC, CGT, Metges de Catalunya i CC.OO, així com treballadors/es i usuaris/es han acordat la creació d’un grup de treball en defensa de la sanitat pública el qual se centrarà, en primera instància, en la problemàtica que afecta l’Hospital Sociosanitari Francolí.

La CUP és plenament conscient que la defensa de la sanitat pública a la ciutat cal desenvolupar-la conjuntament amb altres entitats, col·lectius i organitzacions i consideren el seu EXpedient ICS com una part de tot aquest treball que cal fer a Tarragona de manera conjunta. És per això que la formació tarragonina ha convocat l’assemblea oberta que ha possibilitat impulsar el grup de treball en defensa d'una sanitat pública i de qualitat a la ciutat, la qual es reunirà de nou aquest dijous 16 de maig, a les 17:30 al Casal Popular Sageta de Foc.

CUP de Tarragona

Tarragona, 13 de maig de 2013

Segueix els episodis dels Expedients ICS

Segueix els fets paranormals que desvetllarem cada setmana