La CUP es posiciona com l'única força que pot preservar els serveis públics

A dos quarts de vuit del vespre la CUP hi tenia el míting final de campanya. La sala d'actes de l'Antiga Audiència s'omplia a mesura que s'acostava l'hora de començar, fins a arribar a unes 150 persones, tres quarts de la sala. Un vídeo que afirmava que Tarragona és 'pura façana' iniciava l'acte, i tot seguit sonava el clarinet Miquel Àngel Marín amb una amparito ben particular.

Per aquest ordre, Laura Palau, membre de Des de Baix (organització que, igual que Pirates de Catalunya, dóna suport a la CUP en aquestes eleccions a Tarragona); Santi Fortuny, membre de la Candidatura, d'Endavant (OSAN) i del Casal Popular Sageta de Foc; Laia Estrada, militant de l'Assemblea Feminista Cau de Llunes; Eulàlia Planas, activista musical i contra la tortura; Jordi Mateu, activista ambiental; Jordi Martí, sindicalista i número 2 de la llista; i finalment Marc Ferré, cap de llista. Tot plegat amenitzat amb actuacions musicals de Josep Romeu i amb el passi dels vídeos de campanya que durant aquests dies han corregut per Internet.

Entre d'altres, es va afirmar que la CUP és l'única garantia de la defensa dels serveis públics vista la seva militància del dia a dia contra elles, a diferència de la resta, amb tot l'historial que carreguen. També es va recomanar els ciutadans a, si no sortien convençuts de votar-los, lluitar dia rere dia al carrer per plantejar una alternativa com s'està fent a la plaça de la Font. Finalment es va elogiar la manera de funcionar i d'incidir directament en les decisions de la Candidatura, tal com mostra l'elaboració del programa o les assemblees obertes.