La CUP de Tarragona accepta la invitació de José Luis García de reunir-se, però en un espai públic i amb les persones afectades pel Pla de la Budellera que hi vulguin anar

El passat 4 de gener de 2017, la Junta de Compensació “provisional” del PPU24 la Budellera va proposar al Grup Municipal de al CUP de Tarragona mantenir una reunió per tal de “poder comentar i valorar els aspectes socials, mediambientals, econòmics i de vertebració del territori que (segons ells) representa el projecte de la Budellera”.

Des de la CUP fem pública la nostra acceptació de la invitació a la reunió amb una sèrie d’afegits que creiem importants i democratitzadors. D’una banda, demanem que José Luis García, que és qui signa la carta, participi a la reunió i que aquesta es faci de forma oberta, ja que l’Assemblea de la CUP és formada per molt diverses persones que hi volen participar i que alhora creuen que per entendre bé un tema cal sentir opinions diverses i diferents.

És per això que, alhora, proposem que la reunió tingui format obert i es desenvolupi en un espai públic per tal que tothom qui vulgui i tingui quelcom a dir pugui prendre-hi part més enllà dels membres de la CUP i puguem valorar, així, tots els suposats beneficis que aquest pla tindrà per a la ciutat.

Són dues propostes democratitzadores de les reunions entre empresaris i partits, on massa sovint es decideixen coses que passen a ser transcendents per a àmplies capes de la població i les persones afectades només poden opinar quan ja no es pot fer res.

És per això que convidem José Luis García, com a president de la Junta de Compensació, i totes les persones afectades de Tarragona per aquest pla a participar en la reunió que tindrà lloc el proper divendres 20 de gener a les 17h a la Sala d'Actes d'Actes de l'Ajuntament de Tarragona.

Grup Municipal de la CUP de Tarragona, 14 de gener de 2016
Tarragona, Països Catalans