El debat del Sindicat de Periodistes evidencia el boicot dels partits amb representació

La Candidatura d'Unitat Popular ha participat avui en l'únic debat organitzat amb plena normalitat democràtica amb totes les forces que es presenten el 22 de maig a les eleccions municipals de Tarragona. Concretament, hi han pres part SI, PxC, PP, CiU, PSOE, ERC, C's, ICV i CUP. Els quatre amb representació, però, han boicotejat el debat enviat-hi Jordi Roca (PP), Albert Vallvé (CiU), Carles Castillo (PSOE) i Pau Ricomà (ERC).

El debat ha comptat amb el tractament d'eixos clau, com ara el finançament municipal, la despesa públical, les retallades, la capitalitat i un llarg etcètera de temes que en nombroses ocasions han encès els ànims tant del públic assistent com dels oradors. Les preguntes han estat formulades per dos periodistes de la ciutat i, posteriorment, s'ha respost després de dues hores de debat els dubtes dels ciutadans.

La CUP de Tarragona, que hi ha enviat el cap de llista Marc Ferré, ha estat objecte de diversos aplaudiments i ha deixat en evidència en més d'una ocasió els polítics professionals. A més, s'ha fet un seguiment via Twitter amb les etiquetes #debattgn i #tgn22m minut a minut que, per problemes tècnics ha estat impossible finalitzar adequadament.