Aquest Sant Jordi torna la paradeta de l’Assemblea Local de la CUP de Tarragona

Es vendran llibres, es repartirà el nou número de l’InfoCUP, es signaran llibres i es recolliran signatures per la ILP #RegularitzacióJa

L’Assemblea Local de la CUP torna a participar de la festivitat de Sant Jordi a Tarragona amb una parada a la Rambla Nova a l’alçada del carrer Méndez Núñez (davant del Viena). Les anticapitalistes celebren poder tornar als carrers el 23 d’abril després de tres anys i reivindiquen la cultura com element transformador per la societat.

En l’edició d’enguany les cupaires vendran tota una selecció de llibres de proximitat i en català. A més a més, repartiran el nou número de la revista InfoCUP sota el títol “Seguim amb un peu a la institució i una altra al carrer! Dues cares d’una mateixa moneda” que compta amb articles d’actualitat de la ciutat fent èmfasi al Cas Inipro, IQOXE, o el Port; a més d’un repàs per part de les conselleres de la CUP a l’Ajuntament de la feina feta en les seves regidories. Així mateix, no faltarà una selecció dels “Tarragonins il·lustres” escollits per aquest número.

Per últim, durant tot el dia la paradeta de l’Assemblea de la CUP esdevindrà punt de signatura a favor de la ILP per la regularització extraordinària de persones estrangeres. A més, i com a novetat, aquest Sant Jordi la paradeta cupaire comptarà amb la signatura de llibres de la diputada de la CUP al Parlament i exregidora, Laia Estrada (17:30h), i de l’exregidor de la CUP a l’Ajuntament de Tarragona, Jordi Martí (18h).

Assemblea Local de la CUP de Tarragona

Tarragona, Països Catalans, 21 d’abril de 2022