La CUP commemora el dia mundial contra l'homofòbia i la transfòbia

Una mica més tard del previst va començar la concentració contra l'homofòbia i la transfòbia davant l'Ajuntament de Tarragona, a la plaça de la Font, en motiu del dia mundial que commemora l'aniversari de l'eradicació per part de l'OMS l'homosexualitat dins el llistat de malalties. Josep Maria Llauradó va explicar la situació actual a la ciutat en matèria d'alliberament sexual, tot exposant els casos de les paraules del tinent d'alcalde del PSOE Carles Castillo que deia que les relacions sexuals dutes a terme a la Cala Romana eren molestes i que calia bandejar-les. També es va fer referència a les polítiques més aviat folklòriques engegades per l'actual equip de govern, i es va reivindicar una alternativa verament en clau de revolta sexual.

Tot seguit, Jordi Martí, segon de la llista de la CUP, va llegir el manifest elaborat pel col·lectiu Brot Bord, proper a l'Esquerra Independentista i que compta amb nuclis en diverses ciutats dels Països Catalans. El manifest era en clau de revolta sexual, des d'un punt de vista queer ('bord' en català). Quan va acabar de llegir-lo, es va animar els assistents a què vinguessin a l'acte final de campanya de la CUP (dijous a dos quarts de vuit del vespre a l'Antiga Audiència) i que el 22 de maig votessin de manera conseqüent amb la reivindicació d'ahir 17 de maig. A l'acte hi van ser presents membres del col·lectiu H2O, gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals del Camp de Tarragona, a banda d'individuals i algun representant de l'equip de govern actual.