Vine a la manifestació del 9 de Juliol: Pel noste futur… Independència!

Sortida: a les 15:30 h, Plaça Imperial Tarraco, davant de l’antiga Facultat de Lletres

Tornada: sortirem de Barcelona en acabar els concerts sobre les 22 o 23 h

Reserva: envia un correu amb el nom, el cognom, telèfon de contacte a: [email protected]. Llavors ingresseu 10 € per persona que vingui al número de compte: 2073 0010 18 0111040903 (Catalunya Caixa), ficant el nom de la persona que ha fet el correu

Manifest:

El proper 9J sortim al carrer per Catalunya

Els últims anys la societat civil Catalana ha sortit diverses vegades al carrer per reivindicar les diferents situacions que han afectat i que afecten encara les nostres llibertats com a poble. Res no canvia, seguim sense poder decidir, i anem veient les conseqüències que això comporta per la nostra cultura, per la nostra manera de fer, per nosaltres, els catalans, que som tots aquells que treballem vivim i estimem aquest país.

Se’ns menysprea la cultura, no podem gestionar els nostres diners,que són el fruit del nostre treball i de la nostra consciència de societat constructiva, se’ns nega el dret a decidir, se’ns obliga a acatar les lleis d’un estat imposat que només té en compte allò que li convé sense mirar ni un moment el que ens convé a nosaltres, vivim una situació constant de submissió i no tenim eines per combatre-la.

Som un poble madur, pacífic i amb seny, tal i com hem sentit a dir tantes vegades, però ja som també un poble cansat, estem tips de no poder avançar, de no poder créixer, de no poder ser lliures i de no poder construir el nostre futur, d’haver de jugar les regles del joc d’un altre.

Tornarem a sortir al carrer per fer sentir la nostra veu, i ho farem com sempre, pacíficament, amb seny, però cada cop amb més força, ambla força de la gent que diu Prou!! I cada cop ho direm més alt fins que el nostre crit esdevingui realitat i no defallirem ocasió rere ocasió, any rere any fins que assolim l’objectiu que cada cop és l’objectiu de més persones. El respecte que mereixem i la nostra llibertat.

Per a més informació: