La CUP rendim comptes de la nostra activitat durant el primer mes de mandat

Seguint amb la nostra voluntat de radicalitat democràtica, el grup municipal de la CUP de Tarragona volem fer públics els nostres informes setmanals d’activitat municipalista. Per a nosaltres, es tracta d’una pràctica de transparència, per tal que tothom sàpiga què fem dins de l’Ajuntament.

En endavant mirarem de penjar aquests informes de manera setmanal, però aquest primer mes ens ha resultat impossible. En ell hi recollim les reunions que hem mantingut el grup municipal (la nostra assemblea local en manté d’altres que no es recullen); la participació en activitats sociopolítiques per part dels dos consellers; els comunicats i notes de premsa emeses, així com les rodes de premsa realitzades; i, per últim, les mocions, preguntes al ple, i peticions d’informació registrades.

Lamentem que a data d’avui encara no disposem de la informació detallada i definitiva relativa a la gestió econòmica, condicions laborals dels nostres companys i excedent generat, del grup municipal. Estem estudiant amb assessoria fiscal com garantir que tots ells s’acolliran a la forquilla que delimita la nostra organització de rebre una retribució d’entre 2 i 2,5 vegades el SMI anual (que són 9.050€ nets). Tan bon punt disposem d’aquesta informació la farem pública: tant els salaris, com l’excedent generat, i la seva gestió.

Un altre punt que volem destacar és que estem treballant en la construcció d’un espai a les xarxes per tal que sigui possible consultar tota aquesta informació de manera fàcil i clara. Hi afegirem un apartat de privilegis als quals renuncia el nostre grup municipal, així com al seguiment de les peticions d’informació, i l’aprovació o no de les mocions que presentem. Per últim, aquest espai també servirà per a informar de totes les assemblees periòdiques que el grup municipal desenvolupi, i per a garantir l’accés i contacte amb el grup municipal.

Informe d'activitat 15-21 de juny
Informe d'activitat 22-28 de juny
Informe d'activitat 29 de juny - 5 de juliol
Informe d'activitat 6-12 de juliol