La CUP reivindica la cultura en un acte popular a la plaça de la Font

No gens d'acord amb la línia seguida des de l'actual i els antics governs municipals en matèria de política cultural, la CUP va celebrar un acte amb el lema “la cultura no és ciment” per tal de reivindicar la manca d'equipaments, de planificació i de producció cultural a la ciutat. Creuen que la millor manera de garantir-la és facilitant en tot moment iniciatives com la duta ahir a terme a la plaça de la Font, que no es duu més sovint pels impediments del consistori al teixit associatiu i als artistes.

L'acte va comptar amb una mostra de tango, de música de cantautor i contemporània, de poesia i finalment de punxadiscos. Tot plegat, amb una fideuada popular que alhora va servir per dinamitzar la nit de la Part Alta i per reivindicar la cultura de carrer, aquella que no costa centenars de milers d'euros com ara Malkovich i que és el fonament per a una ciutat viva.

En cloure l'esdeveniment, Jordi Martí, segon de la llista de la Candidatura d'Unitat Popular, va afirmar que l'objectiu és convertir-se en la quarta força municipal per tal de deixar en evidència que hi ha dos models de ciutat: el de sempre i l'alternatiu que representa la CUP.