La CUP proposa millores per al servei de taxi de Tarragona

La CUP defensarà una moció de millora per al servei de taxi a Tarragona. Els anticapitalistes proposen lluitar contra l’intrusisme en el sector i facilitar l’accés als usuaris mitjançant trajectes més curts, la creació de microparades i l’escurçament consegüent del cost final per als passatgers.

La CUP presentarà una moció de millora per al sector del taxi a la ciutat de Tarragona al proper Consell Plenari del mes de juny. La problemàtica d’aquest servei és diversa i se centra, entre d’altres casos, en la presència de taxis il•legals que suposen una competència deslleial al sector reglat, que per la seva banda sí que ha d’acomplir amb les càrregues impositives i legals pertinents.

Per a la formació municipalista, la creació de microparades, que ajudarien a donar una cobertura superior al terme de la ciutat, també ajudaria a frenar aquest intrusisme per part d’altres que realitzen un servei il•lícit. Alhora, també reclamen la creació d’algunes parades concretes ―com és al CAP Muralles o al Campus Sescelades― per facilitar l’accés a centres de salut, universitats o hotels.

Amb aquestes mesures, segons la formació anticapitalista, es reduirien els trajectes de vehicles, amb tots els avantatges que això suposaria: reducció de trànsit rodat, disminució de la contaminació i més rapidesa i agilitat per a usuaris. Finalment, també es reclama equitat entre els autobusos i els taxis, que també ofereixen un servei públic, per tal que tots dos serveis puguin circular pel mateixos indrets, com són el carrer Colom i l’estació d’autobusos.

Grup Municipal de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP)
Tarragona, Països Catalans, 8 de juny de 2017

[Fotografia: Protesta dels taxistes convocada el 26 d’abril Foto: A.P. / ARXIU / El Punt-Avui]