La CUP deixa el seu local de campanya i torna al Casal Popular Sageta de Foc

Després de sis mesos a la plaça de la Font atenent els dubtes dels ciutadans de Tarragona al voltant de la Candidatura, abandonen el local per tornar on eren fins llavors, al Casal Popular Sageta de Foc, amb la resta d'entitats que hi participen. Reiteren que seguiran treballant amb la confiança dels 1.099 vots obtinguts, sisena força municipal, els darrers comicis, i animen a tothom qui s'identifiqui amb les idees d'independència, justícia social i democràcia directa que assisteixi a les seves assemblees, que a partir d'ara seran al Casal, com sempre cada dijous a les vuit del vespre.

El local de campanya de la CUP ha estat lloc de trobada de militants, simpatitzants i curiosos que, a banda de les assemblees setmanals, hi han fet trobades per elaborar participativament el programa electoral i tallers d'edició de material de campanya que va guarnir els carrers de la ciutat per fer propaganda sobre les propostes de la Candidatura amb un cost mínim.

Així, tornen a desenvolupar les seves activitats al Casal Popular Sageta de Foc, situat al carrer Trinquet Vell número 15, conjuntament amb la resta d'entitats tant de l'Esquerra Independentista com de fora que creuen en el projecte d'un espai autogestionat per a0l jovent.