La CUP de Tarragona recolza Iniciativa Internacionalista a les eleccions europees

La Candidatura d’Unitat Popular de Tarragona (CUP) dóna suport a Iniciativa Internacionalista – La Solidaritat entre els pobles (II), de cara a les properes eleccions europees del 6 de juny. Aquesta candidatura internacionalista sorgeix de la voluntat d’unió de totes les organitzacions independentistes i anticapitalistes d’àmbit estatal que consideren que la idea d’Espanya és una fal·làcia.

La CUP entén que apostar per II, no significa només un vot independentista a les eleccions europees, sinó també una aposta clara cap a un projecte de transformació social que garanteixi drets tan fonamentals com la llibertat d’expressió, el dret de la dóna a decidir sobre ella mateixa, els drets de les persones immigrades, l’accés a una universitat pública de qualitat, l’accés a l’habitatge, la fi de la repressió política, etc.

Amb aquest projecte unitari es pretén anar més enllà dels pactes anecdòtics als què els partits institucionals ens tenen acostumats, i que mai tracten els problemes de fons. Alhora, s’espera que aquesta incitativa serveixi com a altaveu de tots els col·lectius independentistes de l’Estat Espanyol, ja que és probable treure representació parlamentària.

La CUP aprofita per denunciar l’intent de criminalització de la llista per part de l’Estat Espanyol i la campanya mediàtica organitzada en contra seva.