LA CUP DE TARRAGONA PRESENTA LA SEVA CANDIDATURA A LES MUNICIPALS

La sala principal de la IAC-USTEC es va emplenar completament de gent per veure l'anunci oficial de la CUP de presentar-se a les properes eleccions municipals a Tarragona. La candidatura popular va aplegar el divendres 20 de febrer una setantena de persones per celebrar una assemblea oberta on es van explicar les principals accions municipalistes dels darrers mesos per tal de vertebrar un projecte polític de radicalitat democràtica. Al mes d'octubre s'havia celebrat la Crida Municipalista i ara, durant el mes de març, tindran lloc unes jornades per al debat i la redacció del programa electoral. Aquestes sessions abastaran àrees com la lluita contra l'atur, la sobirania energètica, les noves formes de tinença i gestió de l'habitatge, la cogestió popular dels espais educatius, l'alliberament de gènere, etc. i estaran obertes a la participació d'agents socials i persones a títol particular. En segon lloc, es van explicar alguns dels eixos ètics de l'acció política, com la denúncia de la corrupció a la ciutat, les limitacions de legislatura i de salari per als representants polítics; els principis d'autonomia, assemblearisme i transparència informativa en al funcionament intern, etc. En el torn del debat amb el públic es van aclarir dubtes i acabar de perfilar alguns aspectes de la candidatura. Els representants de la CUP acabaren l'acte convidant el públic a participar activament en el projecte rupturista, ja sigui amb la participació en les jornades programàtiques del mes de març, en la campanya electoral i en qualsevol altre àmbit que vagi en la línia de construir una ciutat més acollidora i justa socialment.