La CUP de Tarragona continua amb les jornades obertes per a configurar el programa electoral

La Candidatura d’Unitat Popular, tal com va ja va anunciar a l’assemblea oberta del passat 20 de febrer, durà a terme al llarg d’aquest mes de març un seguit de jornades temàtiques per a configurar el programa per a les eleccions municipals del 2015, mitjançant una metodologia participativa.

Així doncs, la propera setmana hi ha dues jornades programades. La primera es durà a terme el dilluns 9 de març a les 19 h al Centre Cívic de la Part Alta sota el títol “Cultura popular i lleure”, que tractarà de quins mecanismes calen per promoure una cultura pròpia, integradora i de qualitat, així com també quin suport municipal s’ha de donar al teixit associatiu.

La segona jornada de la setmana es realitzarà el dijous 12 de març a les 19 h al local de la USTEC (C. d’August, 21, entresòl) i porta per títol “Desigualtat i exclusió social”. En aquesta jornada es debatrà sobre pobresa i exclusió social, sanitat, educació, habitatge, joventut i immigració.

Per aquestes jornades es comptarà amb la participació de professionals, entitats i organitzacions que porten anys fent una tasca important en cultura popular, lleure, educació, sanitat… i per tant hi duran la seva visió particular sobre com traslladar les seves reivindicacions en clau propositiva i municipalista.

CUP de Tarragona
Tarragona, Països Catalans