HA ARRIBAT L'HORA DEL POBLE, i TARRAGONA NO ÉS UNA EXCEPCIÓ!

Els estibadors i estibadores del Port de Tarragona van decidir no donar subministrament al vaixell enviat per l'Estat per allotjar la policia que vol reprimir el nostre a votar l'#1oct.

L'estudiantat ha aturat les classes i ha sortit al carrer per defensar que #votarem i per demanar la llibertat dels presos polítics. Avui segueixen en peu de guerra i el SEPC URV aquest migdia es manifesta als campus tarragonins.

La Baixada de l'Àliga va recollir el clam que va recórrer la Rambla Nova de Tarragona i que va desbordar la Plaça de la Font el passat dimecres 20 de setembre per denunciar el Cop d'Estat espanyol contra Catalunya, i tant l'Àliga com la Mulassa van mostrar amb clavells i cartells el seu suport a la democràcia i als drets de llibertat d'expressió i participació política, com han fet les colles castelleres dels Xiquets de Tarragona, la Colla Jove de Tarragona i els Xiquets del Serrallo.

Som en plena Festa Major i alhora estem en el moment de major transcendència política de les darreres dècades. Els propers dies duraran anys, i totes hi estem interpel·lades. Totes som necessàries!

L'1 d'octubre votarem!
#PerLaRepúblicaCAT