DINERS AL CARRER. ACTIVEM EL RETORN SOCIAL

La CUP de Tarragona impulsa la segona edició de la iniciativa “Diners al carrer. Activem el retorn social”, que consisteix a finançar dos projectes socials d'entitats de la ciutat de Tarragona.

L’objectiu és donar suport i fomentar el desenvolupament d’iniciatives i projectes que, amb voluntat de transformació social a la ciutat o l’entorn més proper, fomentin la participació, l’apoderament i la xarxa entre comunitats i persones.

Cadascun dels dos projectes escollits per votació popular serà dotat amb un màxim de 500€. Els diners provenen del romanent de les retribucions als càrrecs electes i l’assessora del Grup Municipal des de l’inici de la legislatura, a més  de l’actual representant de la CUP a algunes empreses municipals, originat per la limitació que indica el nostre codi ètic.

Consulta les bases.

El calendari de la convocatòria és el següent:

13 d'octubre : publicació i difusió de les bases per participar de la 2a convocatòria de Diners al carrer.

14 octubre - 4 novembre: període per presentar els projectes a l'adreça [email protected].

5 de novembre: acte públic on s'exposaran els projectes.

6-17 de novembre: avaluació i votació popular dels projectes presentats.

18-19 de novembre: publicació de la resolució.

Si tens qualsevol dubte, adreça't a nosaltres a través del correu [email protected] o de les xarxes socials de la CUP de Tarragona.

Descarrega els documents:

Bases de la convocatòria