[Cinema] Kràmpack - Dia internacional per l'alliberament sexual LGT+

Demà dimecres a les 22:00 al Casal Popular Sageta de Foc (Trinquet Vell, 15)
Aprofitant que el 28 de juny és el dia internacional per l'alliberament sexual, la Candidatura d'Unitat Popular hem volgut contribuir a tot el seguit d'actes que, des de diverses associacions LGT+, es duran a terme a la ciutat de Tarragona. A més, amb aquesta projecció volem reivindicar com ho fan any rere any altres moviments socials la cultura de carrer, amb el cinema a la fresca i gratuït, no comercial.

Kràmpack (2000, Cesc Gay): Estiu de 1999. En Dani passa les vacances en una casa d'una població costanera. Els seus pares se'n van de viatge i el deixen en companyia d'en Nico, el seu millor amic i company d'institut. Malgrat la suposada vigilància de la Marianne, l'assistenta i la Sònia, la professora particular d'anglès d'en Dani, els adolescents aprofiten per la tan desitjada llibertat per a ficar-se de ple en l'ambient càlid estival del poble. Els xiquets coneixen dues xiques. La Berta persegueix en Dani. En Dani es penja d'en Nico. En Nico festeja amb l'Elena. A l'Elena li agrada en Dani però acaba amb en Nico. En Nico només vol passar-s'ho bé, però acaba embolicat amb tots.

Kràmpack s'adiu perfectament a la reivindicació de Sexualitats lliures que des de l'Esquerra Independentista clamem, contra les cadenes del patriarcat que ens afecta a tots.

Esperem que gaudiu de la pel·lícula!