500 persones clamen contra Espanya i la seva injustícia

La CUP ha convocat avui una concentració per tal de reclamar la independència dels Països Catalans després que, per enèsima vegada, els tribunals espanyols incomplissin el dret a decidir del poble català, primer amb l'Estatut i després amb la immersió lingüística, i és que el Tribunal Suprem aquesta mateixa setmana ha dictaminat que l'ensenyament no universitari -actualment, sobre el paper, en català-, ha de ser també en castellà, una sentència, aquesta, que acaba amb 30 anys d'immersió lingüística. La CUP, així com tots els col·lectius de Tarragona que s'hi han volgut sumar (SEPC, Endavant i Plataforma per la Llengua), han afirmat que es tracta d'una mesura que provocarà fractura social entre les diverses comunitats lingüístiques, que no en són dues només sinó que en són 300 arreu de la nostra nació.

Així doncs, 500 persones han volgut assistir-hi per tal de mostrar el rebuig a la sentència i en crits d'independència', el portaveu de la CUP Marc Ferré ha declarat la independència immediata dels Països Catalans, tal com ho vam decidir el passat 17 d'octubre. També ha fet referència a la desobediència civil i a la política ja que 'cap persona ni cap govern que es consideri digne ha d'acatar aquesta decisió'.